.. till Samson, haha kommer bli sjukt gulligt! Dom kommer i veckan, så jag hoppas verkligen jag fick rätt storlek! :) Dom kostade ca 110kr, plus 200 med frakt. Men lätt värt det.

Jag köpte även en ny hundsäng till honom, för 349kr, haha Supersnygg! :D 


Jag köpte även 2 nya täcken til honom, Ett i fleece och ett vintertäckte,  Har redan köpt samma i fleece förut, men tappade bort det så köpte ett nytt! Han måste ju vara varm i vinter! :)  179 för vintertäckte och 149 för fleecetäcket. 


Köpte även en stickade tröjja, samt två halsdukar från bikbok idag, Har handlat super mkt.  Köpte lite smått och gott som ben och godis till Samson, skyddsplast till iphonen, och några saker till rummet! Tror jag kom hem med 7 påsar eller nått. haha! 
M ä r t h a . V

Åh, vill också ta och beställa saker via internet nu, höhö! :3 <3

Hanna

Uggs är så bekväma och sköna, sen är dom ju varma också!! Dock halkar jag ALLTID när jag har mina på mig.. ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress