Jag och Maja kom på att vi skulle fota hennes fina krezip, och åh vad vacker hon är.
Idag fick hon tom. ha ett western träns på sig. Mys!

Sen igår fotade jag ju lill Ida.
Sandra Den Andra ♥

Du tar verkligen super snygga foton!
Vilken kamera använder du?
Om system har du några objektiv du använder och vill rekomendera? (:

MVH
Sandra

Molly H.

Fin blogg :DDD

Sarra

Fina bilder :)

Lovisa Fluffstrumpa Arvidsson

Åh, du är !grym! på att fota!

Ida B

Sjukt fin häst du fotade! Och gillade verkligen bilderna på Rottisen! :D Super fina bilder! Gillar dessutom hundens namn (Ida) heter ju de själv då ;)
Jätte fina bilder du är super duktig! :)

Olivia Jönsson

Superfina bilder och väldigt fin häst:)<3

Krook

Jätte fina bilder :D

J'strid

Gud va Vackra bilder!

Lotta

Du tar otroligt fina bilder! :)

Carlin

jättefina bilder! tycker du ska vara stolt :)
inte alla som lyckas så bra :)

Ellen Molin

Jäklar vad fina bilder du tar, önskar att jag kunde vara så bra som du.
Tack för den inspirationen jag fick när jag kollade på dina bilder. Nu ska jag lära mig massor och bli lika bra som du! :) Kram

Viktoria

vilka otroligt fina bilder! jag har förälskat mig fullständigt i hästen, är det din? :)

Tussie & London - med drömmen att rida SM

Fin blogg och fina bilder!

Maja

Jätte fin blogg och sjukt fina bilder du har tagit!!

Ebba

Oj vilka fina bilder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress