Vad ska man skriva, vad ska man säga?
Jag finner inga ord längre. I någonting. Varken i mitt liv eller någonting. Jag känner ingen insperation till något. Jag pallar typ inte fota längre, det känns helt meningslöst. Blir bara så besviken på mig själv. Mina bilder blir inte tillräckligt bra för mig. Jag hatar dom egentligen, fattar inte riktigt hur jag ens kan visa dom i bloggen ibland. Jag vill inte längre. Kommer nog lägga fotografi på hyllan. Som mycket annat.
 
Och livet, vafan.
Är besviken där med. Jag sitter mest och gråter, hur jävla roligt är det. Känner att jag måste prata med någon, men har fan ingen jag kan berätta allt för. Det är för hemska saker, hör folk det, kommer dom inte prata med mig igen anar jag. Men ja, Älska livet just nu.


Ron pope - Fireflies
When the streetlights come on and the fireflies flicker,
I am walking her home making plans.
With her shoes in her hands, I am watching her dance,
As the hem of her dress gently kisses the grass.

It suddenly rains on us,
She is laughing and turns up her hands.

Like autumn turns leaves, winter will breathe, cold on our necks, snow in our paths.
Wherever she goes, all that I know about us is that beautiful things never last,
That's why fireflies flash.

When this summertime ends, we will not part as friends,
Things were promised in blood; we have sinned.
Now there's tears in her eyes as she's screaming goodbyes,
I run 'long side the car turning numb to the sound.

I notice a chill in the air,
September is creeping up fast.

Like autumn turns leaves, winter will breathe, cold on our necks, snow in our paths.
Wherever she goes, all that I know about us is that beautiful things never last,
That's why fireflies flash.

Innocence didn't mean we're immune to these things,
Let's blame the passage of time.
Love and loss, truth it costs more than I can spare right now.
Maybe it's simpler to lie...

Like autumn turns leaves, winter will breathe, cold on our necks, snow in our paths.
Wherever she goes, all that I know about us is that beautiful things never last,
That's why fireflies flash
Pillan

Hej!
Hamnade på din sida pga dressyrmupparnas länk. Ser att ditt senaste inlägg är från ett tag sen men känns hemskt att läsa. Hoppas verkligen att du känner annorlunda nu & att du mår bättre! Jag har många runtom mej att prata med så kan inte sätta mej in i din ensamma situation att vara utan någon :/ Som sagt, hoppas känslan vänt och att livet känns mer på topp.
Styrkekram Pillan

jessie

Hittade dig också från dressyrmupparna, läste din 1a text och kände igen mig så väl. Ensamheten som sakta kan äta upp än inombords och hopplösheten man känner..Hoppas allt löser sig och att du hittar kraften igen. Jag vet hur det känns att vara på den ljupaste botten och jag vet hur det är att ta sig därifrån..kram

Stina

Dina bilder är ju superfina! Hoppas du mår bättre, styrkekramar!

Helene Löfdahl

Vet att det var nu ett tag sedan du skrev detta. Men förstår först och främst inte hur du inte kan bli nöjd. Du kan ta sjukt bra bilder.

Vet hur det är att tappa inspirationen för fotografering, tyvärr gjorde jag det också för några år sedan. Sedan dess har jag inte riktigt hittat tillbaka. Jag får mina ryck och vill börja igen, men när jag väll är ute blir det aldrig lika bra som innan. Tips från mig om du nu lagt det åt sidan, gör inte det för länge. Du är grymt duktig!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress