12 september 2014

MODELLER SÖKES!

Daily Life

Häst och hund modeller sökes!
Jag är i behov att uppdatera min portfolio, och därav erbjuder jag gratis fotograferingar med 10 gratis bilder på din häst eller hund.

Alltså, fotograferingen är gratis och du får 10 bilder, det enda som kan kosta är reseersättning om det är väldigt långt dit du bor / har hästen/hunden

Tveka inte att höra av dig om du är intresserad!

DELA DELA DELA!

 
Angelika Andersson Norrköping

vart bor du ? har två katter och en hund :) är sj fotograf men kul att ha bilder från andras perspektiv med och jag fotar mina djur alldeles för sällan.

AvantiLouice | Foto

Vart bor du? Jag har en hund som gärna ställer upp om du bor i närheten

Jeanette

Jag och min skäckgubbe ställer gärna upp :)

Svar: Vart finns ni? :D
Jannie Persson

Amanda

Hjälp så underbara bilder!! <3

Roxanne

Undrar också var i landet du finns.

Jag har en amstaff/ambull och en bichon havanais/yorkshireterrier som gärna blir fotograferade :)

Amanda Duvenäs

Du är riktigt duktig på redigering :)
Efter alla hästbilder har jag blivit sugen på att själv åka iväg och fota, och allra helst rida lite själv!

Anonym

Hej! Söker du fortfarande hundmodeller? Om du är intresserad som har jag en labrador som gärna vill bli fotograferad. Hör av dig om du fortfarande är intresserad

Karin Ekeström

Min Zigge vill gärna vara med på bild

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress