Jag har haft ca 300-400 läsare om dagen nu innan bloggen legat nere under långtid, och just nu ligger nivån på 30-50 läsare om dagen, och nu ber jag ER om hjälp, hjälp mig komma igång med bloggandet och få igång bloggen igen! Eftersom mitt bloggintresse gått neråt, eller inte neråt men jag har inte så mycket insperation just nu, så blir det ganska svårt att blogga, då jag inte vet vad jag ska blogga om! 

Så som rubriken lyder, vad vill NI läsa om? Vill ni se mer bilder? Eller läsa om något annat?
Kommentera vad ni är intresserade av, Eller skriv en rubrik så skriver jag ett passande inlägg till den rubriken.

Jag ber er verkligen, hjälp mig!

Matilda Hallman

Jag som läsare, skulle gärna vilja se bilder på vad du gjort under dagen typ! :)

Anonym

Conti (:

Sasha Youngstar

Vad snyggt du har lagt ihop bilderna!

Jenka

Skulle gärna vilja se mer bilder ^^

Din älskade dumma fan

Jag vill att du ska skriva om hur awesome jag och min prickiga springare är!

Svar: hahaha............ ........här kommer lite fler punkter om du missa dom första...............
.
...
....
...
Jannie Persson

Fia

Jag tycker du ska lägga ut mer bilder "eftersom du är sjukt duktig på att fota :) " , typ kanske outfit of the day, tips om t.ex hur du fotar, hur man fotar "så bilden blir bra" :) !

Svar: Tack för ett bra tips! :) Har funderar på att ta Outfit of the day.. Dock så blir det oftast inte så snygga outfits utan med mjukisar när man går på Nordviksskolan som mig! haha!
Jannie Persson

Mikaela W

Redigerings tips eller foto tips? :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress