If you where great, then you wouldn't talk about me as you do..
Har nyss vaknat, sitter med hunden o ser en film. Sitter o tänker en massa, åh det är jobbigt! Sitter o lyssnar på min låt, så jävla härlig. Får inte nog av den. Sitter med den på replay typ. Who's gonna save the world tonight. Idag blir det till att vakta hunden som vanliigt, sen så vakta lite mer... Funderar på o gå ut med henne o lägga mig och sola eller nått.

På tisdag slipper jag vakta hunden mer, längaar... Men jah, tack ted, för att du förstör min sommar me o tvinga mig vakta fanskapet. Ta mig härifrååån.. Ska jag stanna hemma o vakta henne varannan vecka dör jag ju, Skojj liv, skojj lov? Näe inte alls.. Speciellt när det är så jävla tråkigt.

Jag önskar du pratade med mig om det du tycker om mig, istället för gå runt & prata med det med andra, som sedan berättar för mig hur du tycker om mig. När du är som vanligt när du pratar med mig, dom gånger vi pratar dvs.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress